سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید قسطی لوازم جانبی کامپیوتر در ازکی وام

اگر به تازگی کامپیوتر خریدید، حتما خرید لوازم جانبی آن هم در برنامه‌هایتان هست. ازکی‌وام به شما کمک می‌کند که در سریع‌ترین زمان، بهترین لوازم جانبی کامپیوتر را تهیه کنید و هزینه‌ی‌ آن‌ها را قسطی پرداخت کنید. برای خرید قسطی لوازم جانبی کامپیوتر، کافی است در دسته‌بندی صفحه‌ی اول ازکی‌وام، گزینه‌ی لوازم جانبی لپ‌تاپ و کامپیوتر را انتخاب کنید. در این صفحه می‌توانید انواع لوازم جانبی را در قیمت‌ها و برندهای مختلف ببینید. از گوشه‌ی صفحه می‌توانید بازه‌ی قیمت، فروشگاه‌ها و طرح‌های خرید را انتخاب کنید. در حال حاضر، فروشگاه‌هایی مانند مقداد آی‌تی، تکنولایف، کالاوما و غیره با ازکی‌وام همکاری می‌کنند. برای پرداخت اقساط می‌توانید طرح متناسب با شرایط خود را انتخاب و اعتبار بگیرید. پرداخت هزینه هم در بازه‌های طولانی‌مدت 12،18 و 24 ماهه انجام می‌شود.

معرفی انواع لوازم جانبی کامپیوتر

لوازم جانبی کامپیوتر قسطی را براساس کاربردشان به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌کنیم. لوازم جانبی صوتی و تصویری، دستگاه‌های دخیره‌سازی، لوازم گیمینگ، کابل‌ها و مبدل‌ها، لوازم جانبی اینترنت، لوازم خنک‌کننده و وسایل مربوط به برق در این دسته‌ها قرار می‌گیرند. در بخش بعدی لوازم جانبی ضروری را توضیح می‌دهیم.

کیبورد اقساطی

کیبورد

هر کامپیوتری به کیبورد احتیاج دارد. کیبوردها در انواع مختلفی به فروش می‌رسند. بعضی از کیبوردها مخصوص تایپ هستند و بعضی از آن‌ها برای بازی طراحی شده‌اند. هنگام خرید کیبورد به نوع آن، قیمت، اندازه و برند کیبورد توجه کنید.

موس قسطی

ماوس  و ماوس پد

ماوس یا موس جزو لوازم جانبی ضروری کامپیوتر است و در انواع مختلفی تولید می‌شود. ماوس مخصوص کارهای گرافیکی و طراحی، ماوس گیم و ماوس برای تولید محتوای ویدیویی از جمله انواع این محصول هستند. موس‌های بی‌سیم و بلوتوثی هم در فروشگاه‌های لوازم دیجیتال به فروش می‌رسند. برای اینکه ماوس به خوبی حرکت کند، به ماوس پد احتیاج دارید. بعضی از ماوس پدها تخصصی هستند و برای گیمرها طراحی شده‌اند. ماوس پدهای گیمینگ بزرگتر از ماوس پدهای معمولی هستند.

هدست، هدفون، هندزفری و ایرفون

این گروه از لوازم دیجیتال در گروه تجهیزات خروجی صدا قرار می‌گیرند. هدفون ورزشی، هدست و هدفون بی‌‌سیم و هدفون مکالمه از انواع لوازم جانبی صوتی هستند.

سیستم سوتی اقساطی

اسپیکر

اگر گوش‌دادن به موسیقی و فیلم‌دیدن با کامپیوتر اهمیت زیادی برای شما دارد به اسپیکر یا بلندگوی کامپیوتر احتیاج دارید. اسپیکرها اندازه‌های مختلفی دارند. هنگام خرید اسپیکر به اندازه، تعداد بلندگو و توان صوتی آن‌ها دقت کنید.

 

ادامه مطلب