سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلویزیون هوشمند چه امکاناتی دارد؟

در سال‌های اخیر، انواع تلویزیون‌های هوشمند به دلیل امکان اتصال به اینترنت و امکان نصب نرم‌افزار طرفدار زیادی پیدا کرده‌اند. این تلویزیون‌ها قابلیت‌های مختلفی دارند و مجهز به فناوری‌های متنوع هستند. شما می‌توانید با تلویزیون‌های هوشمند جدیدترین بازی‌ها را اجرا کنید و اخبار و اتفاق‌های روز دنیا را دنبال کنید. در این مقاله، درباره امکانات این تلویزیون‌ها صحبت می‌کنیم و روش خرید اقساطی تلویزیون را توضیح می‌دهیم.

تلویزیون هوشمند چیست؟

مهم‌ترین قابلیت تلویزیون هوشمند یا اسمارت تی وی اتصال آن به اینترنت است. این دستگاه یک ستاپ باکس دارد و با استفاده از گیرنده شبکه‌های دیجیتالی به اینترنت وصل می‌شود. شما می‌توانید انواع نرم‌افزارها، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف را روی این تلویزیون اجرا کنید. بعضی از اسمارت تی‌وی‌ها از دستورات صوتی و ژست‌های حرکتی هم پیروی می‌کنند. مثلا، شما می‌توانید با استفاده از حرکت‌های دست، صدای تلویزیون را کم و زیاد کنید. به‌علاوه، این محصول کم‌نظیر از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و همه امکانات اندروید را دارد.

انواع تلویزیون‌های هوشمند

برندهایی مثل سامسونگ، کمپانی ال جی، فیلیپس و مادیران تلویزیون هوشمند تولید می‌کنند. تلویزیون هوشمند سامسونگ، سیستم عامل اختصاصی دارد و می‌تواند برنامه‌ها را با سرعت بالایی اجرا کند. اگر اسمارت تی وی LG بخرید، باید برنامه‌های مختلف را روی سیستم عامل WebOS نصب کنید. کار کردن با این سیستم عامل راحت است. به‌علاوه، شما می‌توانید تلویزیون را با حرکات بدن کنترل کنید.

اسمارت تی وی سونی مجهز به سیستم عامل Android TV است و خیلی سریع به اینترنت وصل می‌شود. این دستگاه مجهز به Google Cast است و محتوای گوشی اندروید را روی تلویزیون نشان می‌دهد. در نهایت، تلویزیون هوشمند ایکس ویژن محصول شرکت مادیران است و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید تلویزیون هوشمند ارزان‌قیمت بخرید، ایکس ویژن گزینه مناسبی است.

 

ادامه‌ی مطلب>>>>>