سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی سایتهای معتبر خرید قسطی

اگر می‌خواهید انواع کالاهای مورد نیاز خانه، وسایل دیجیتال، انواع لوازم برقی و وسایل ورزشی را به صورت قسطی بخرید، باید سایت‌های معتبر خرید قسطی را بشناسید و با شرایط خرید چکی آشنا باشید. در این مقاله، انواع سایت‌های خرید اقساطی در ایران را معرفی می‌کنیم و شرایط خرید با چک صیادی را توضیح می‌دهیم. شما می‌توانید با توجه به شرایط خودتان، یکی از این سایت‌ها را انتخاب کرده و خرید اقساطی را شروع کنید.

ازکی‌وام، معتبرترین سایت خرید اعتباری

images?q=tbn:ANd9GcTfGYQdPsgQkPiTCgsj_LY2cZKkbMPdOVW7iF0K3kZiODi76QFjrtwW8_xWvNi_uxqrVec&usqp=CAU

یکی از قدیمی‌ترین پلت‌فرم‌های خرید اقساطی، سایت ازکی‌وام است. شما می‌توانید با شماره تلفن همراه در این سایت ثبت‌نام کنید و فرایند خرید اعتباری را شروع کنید. مرحله اول تکمیل اطلاعات فردی و بانکی است. بعد از این مرحله، شرکت رتبه‌بندی ایران سابقه بانکی و رفتار مالی شما را بررسی می‌کند. اگر چک برگشتی و قسط عقب‌مانده نداشته باشید، حساب شما تایید می‌شود و می‌توانید با اعتبارتان انواع محصولات را از فروشگا‌ه‌های موجود در ازکی‌وام خرید کنید. امکان خرید چکی انواع کالای دیجیتال، وسایل آشپزخانه، کالاهای سفر، خودرو و تجهیزات صنعتی، طلا و لوازم آرایشی و بهداشتی در سایت ازکی‌وام وجود دارد.

دیجی شهر

دیجی شهر در زمینه وام خرید اقساطی خرید کالا فعالیت می‌کند و به شما وام فوری می‌دهد. اگر در سایت دیجی شهر ثبت‌نام کنید و مدارکتان را بارگذاری کنید، می‌توانید وام 200 میلیون تومانی بگیرید و اقساط آن را در 12 ماه پرداخت پرداخت کنید.

شما می‌توانید بدون ارائه پیش‌پرداخت و با چک صیادی از سایت دیجی شهر خرید کنید. دسته‌بندی کالاهای دیجی شهر شامل محصولات دیجیتال، طلا و زیورآلات، لوازم خانگی، موتور سیکلت، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم ورزش و سفر هستند. نکته مهم این است که میزان مبلغ وام خرید قسطی کالا در دیجی شهر به رتبه اعتباری شما، سابقه حساب بانکی و سابقه چک برگشتی بستگی دارد. اگر رتبه A بگیرید، می‌توانید یک برگ چک 120 میلیون تومان وام بگیرید. در صورتی‌که رتبه‌ای به شما تعلق نگیرد، می‌توانید با چک صیادی تا مبلغ 60 میلیون تومان وام خرید کالا بگیرید. 

دیجی پی

دیجی پی یکی از سایت‌های زیرمجموعه دیجی کالا است و به کاربرها اعتبار خرید قسطی می‌دهد. وام‌های خرید کالا در سایت دیجی پی از 10 میلیون تومان شروع می‌شوند و حداکثر 50 میلیون تومان هستند. برای دریافت وام خرید کالا از سایت دیجی پی باید در اپلیکیشن یا سایت ثبت‌نام کنید. هر کدام از طرح‌های اعتباری دیجی پی شرایط مختلفی دارند. بعضی از آن‌ها به چک صیادی احتیاج دارند و برای دریافت بعضی از وام‌ها هم به سفته الکترونیک احتیاج دارید. بعد از اعتبارسنجی و دریافت وام، می‌توانید از سایت‌های موجود در بخش فروشگاه‌ها خرید کنید. امکان خرید انواع وسایل آشپزخانه، وسایل دیجیتال، زیورآلات، لباس و تور و سفر وجود دارد.

قسطا

سایت قسطا با کارت اعتباری فعالیت می‌کند. شما با ثبت‌نام در سایت قسطا، کارت اعتباری قسطا کارت را دریافت می‌کنید و می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف خرید کنید. همچنین، امکان خرید حضوری از فروشگاه‌ها هم وجود دارد. قسطا کارت یک کارت اعتباری عضو شبکه بانکی شتاب است و شما می‌توانید با استفاده از آن از فروشگاه‌های اینترنتی و غیراینترنتی خرید کنید. 

دریافت قسطا کارت به ضامن احتیاج ندارد و فقط با چک صیادی یا سفته الکترونیک، می‌توانید فرایند ثبت‌نام را انجام دهید. همچنین، اعتبارسنجی مدارک هم در یک روز کاری انجام می‌شود. مهم‌ترین نکته برای ثبت‌نام در سایت قسطا، افتتاح حساب در بانک آینده است. شما می‌توانید به صورت آنلاین در بانک آینده حساب باز کنید و از 3 تا 20 میلیون تومان اعتبار خرید کالا بگیرید.

سایت لندو

این سایت در زمینه خرید اقساطی از فروشگاه‌های آنلاین فعالیت می‌کند و تا سقف 20 میلیون تومان به شما وام می‌دهد. برای خرید اقساطی از سایت لندو به چک و ضامن احتیاج ندارید و باید سفته الکترونیک را در سایت بارگذاری کنید. کارمزد خرید قسطی از لندو 18 درصد است و پیش‌پرداخت هم ندارد. آخرین نکته اینکه برای دریافت وام از لندو باید قسط اول را پرداخت کنید.

اسنپ پی

پلت‌فرم خرید قسطی اسنپ‌پی یکی از محصولات شرکت اسنپ است. این شرکت برای خرید اعتباری از فروشگاه‌های مختلف به شما اعتبار می‌دهد و شما می‌توانید انواع کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، لوازم ورزشی و کنسول بازی را از فروشگاه‌های موجود در اسنپ پی خریداری کنید. 

برای دریافت اعتبار اسنپ پی به چک و سفته الکترونیک احتیاج ندارید، بلکه باید اپلیکیشن اسنپ را دانلود کنید و از اعتبار فعلی استفاده کنید. بعد از خرید قسطی، تعداد اقساط و مهلت زمان پرداخت آن‌ها در اپلیکیشن ثبت می‌شود و شما تا آخر ماه برای پرداخت اقساط فرصت دارید. نکته مهم این است که مبلغ خرید شما در فروشگاه‌های اینترنتی به 4 قسط تقسیم می‌شود و شما باید هزینه کالای خریداری شده را در 4 قسط پرداخت کنید. 

سخن آخر

در سال‌های اخیر، با افزایش مبلغ دلار و تورم، بسیاری از مردم برای خرید وسایل موردنیاز زندگی سراغ خرید قسطی با چک می‌روند. در این مقاله، بهترین سایت‌های خرید اقساطی را معرفی کردیم و ویژگی‌ها و شرایط آن‌ها را توضیح دادیم. با توجه به ویژگی‌های مختلف این سایت‌ها، می‌توان گفت که سایت ازکی‌وام یکی از جامع‌ترین و بهترین سایت‌های خرید چکی در ایران است. شما با ثبت‌نام در این پلت‌فرم می‌توانید انواع وسایل دیجیتال، خودرو، لوازم برقی و وسایل آشپزخانه بخرید و هزینه‌ آن‌ها را به صورت اقساط پرداخت کنید.