سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک و کم مصرف ترین کولر گازی

این روزها و با نزدیک شدن فصل گرما، بسیاری از ما در حال سرویس کردن، رفع عیوب و خریدن مدل‌های جدید وسایل خنک‌کننده هستیم. اگر در خانه از کولر آبی استفاده می‌کنید، هر سال تنها کاری که باید انجام دهید عوض کردن پوشال‌ها و چک کردن قطعات مکانیکی است.

کولرهای گازی اما استفاده راحت‌تری دارند و همین که مطمئن شوید سالم‌ هستند می‌توانید با یک دکمه آن‌ها را روشن کرده و در هر زمانی استفاده کنید. در شهرهای شرجی جنوب و شمال کشور، به علت کنترل‌‌نشدن رطوبت با کولر آبی، اغلب خانه‌ها کولر گازی نصب می‌کنند.

در ادامه این مطلب به بررسی بهترین مدل‌های کولر گازی از دم قسط که هم کم‌مصرف هستند و هم می‌توانید با خرید اعتباری در چند قسط آن‌ها را تهیه کنید، اشاره خواهیم کرد.زمدل‌های جدید کولر با اضافه شدن یک بورد الکترونیکی به اسم اینورتر (Inverter)، توانسته‌اند بیش از 60? مصرف برق را نسبت به مدل‌های قدیمی کمتر کنند. در این کولرها دیگر در لحظه شروع به کار کمپرسور، برق دچار افت ولتاژ نمی‌شود و فشار و آسیب کمتری به سیم‌کشی و شبکه برق داخلی ساختمان وارد خواهد شد. در ساختمان‌هایی که تعداد واحدها در آن‌ها زیاد یا سیم‌کشی ضعیف است، کولرهای اینورتردار بهترین گزینه هستند.

به‌طور کلی می‌توان گفت که کولرهای کم‌مصرف و فوق کم‌مصرف، بازدهی بالاتری دارند؛ اما قیمت‌شان کمی از کولرهای عادی بالاتر است. این قیمت بالاتر، در هزینه‌های مصرفی و قبض‌ها قطعا جبران خواهد شد؛ همچنین فراموش نکنید که کولرهای گازی کم‌مصرف صدای کمتری هم نسبت به مدل‌های دیگر دارند.

کولر گازی گری 24000 مدل GWH LOMO جی‌دبلیواچ لومو

این کولر درجه +++A دارد که یعنی در کم‌مصرف‌ترین حالت ممکن کار می‌کند. دستگاه GWH LOMO هم عملکرد سرمایی دارد و هم عملکرد گرمایی. با پرتاب باد به شعاع 15 متر، این مدل می‌تواند به راحتی آپارتمان‌های کوچک 45 تا 60 متری را خنک نگه دارد.

از دیگر ویژگی‌های کولر گازی گری 24000 جی دبیلو اچ لومو، خاصیت بوزدایی و ضدباکتری، اسکن هوشمند، حالت خواب عمیق و کنترل از راه دور است. گارانتی 5 ساله این کولر، آن را برای افرادی که تا به حال کولر گازی نخریده‌اند و با چالش‌های آن آشنا نیستند، ایده‌آل کرده است. با خرید اعتباری این مدل، تابستان پیش رو را خنک و راحت بگذرانید.

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HV18TVN1

جی پلاس یک برند نام آشنا برای ایرانی‌ها است و کولر گازی آن هم در دسته کولرهایی با قیمت متوسط قرار می‌گیرد.

این کولر 18000 و اینورتردار است؛ پس می‌توانیم آن را در دسته کولر گازی‌های کم‌مصرف قرار دهیم. درست مثل مدل قبلی، این مدل هم سرمایش و گرمایش را در کنار هم انجام می‌دهد و گاز مبرد R410A دارد که برای محیط‌های مسکونی و تجاری انتخابی مناسب است.

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HV18TVN1 تا دماهای بسیار بالا، حتی 48 درجه سانتی‌گراد هم بازدهی دارد و همین موضوع آن را به یک کولر مناسب برای مناطق گرم و شرجی تبدیل کرده است.

کولر گازی گرین 24 هزار مدل GFS-H24P1T1A

این کولر از مدل‌های پیشرفته و پرچمدار فهرست ماست. با گرید انرژی A و عملکرد سرمایشی و گرمایشی، این کولر هم می‌تواند دمای خانه را همیشه مطبوع نگه دارد و هم یک گزینه مناسب برای دفاتر و محیط‌های کاری به حساب بیاید.

طراحی این کولر از نوع اسپیلت ایستاده است و نسبت به مدل‌های قبلی مدرن‌تر و شکیل‌تر محسوب می‌شود. با نمایشگر روی پنل، همیشه می‌توانید دما و وضعیت کار کولر خود را ببینید. این کولر هم در مناطق معتدل به خوبی کار می‌کند و هم مناطق خیلی گرم را پوشش می‌دهد؛ پس با خیال راحت با خرید اعتباری آن را تهیه کنید.

کولر گازی هایسنس 12 هزار مدل HRH-12TQ

هایسنس یکی از برندهای ایرانی است که لوازم خانگی و برقی آن در بازار به راحتی پیدا می‌شوند و در کنار قیمت مناسب همیشه عملکرد خوبی داشته‌اند. اگر به دنبال کولر گازی کم‌مصرف و کاربردی هستید که همزمان قیمتی اقتصادی نیز داشته باشد، این مدل از هایسنس برای شما یک گزینه مناسب است.

ظرفیت سرمایش و گرمایش این کولر 12000 است و با وجود سبک و کوچک بودنش، به خوبی از پس فضاهای جمع‌وجور برمی‌آید؛ البته که با وجود اقتصادی بودن، این کولر ویژگی‌هایی مانند نمایشگر روی دستگاه، پنل باز و بسته شونده، حالت اتوماتیک، حالت خواب، عملکرد هوشمند و ریست اتومات نیز دارد و یک دستگاه کامل محسوب می‌شود.

کولر گازی 48 هزار گرین مدل GFS-H48P3T3/R1

کولر گازی بزرگ و پرظرفیتی می‌خواهید که بتواند فضاهای چند صدمتری را به راحتی خنک کند و پرتاب باد قدرتمندی داشته باشد؟

ظرفیت سرمایش و گرمایش این مدل از گرین، 48000، یعنی بالاترین میزان ممکن در کولرهای گازی خانگی و اداری است. این کولر به اندازه مدل‌های قبلی کم‌مصرف نیست و در رده B قرار می‌گیرد که علت آن به خاطر عملکرد سنگین و قدرت بالای آن است. از ویژگی‌های این کولر گازی بسیار قدرتمند می‌توانیم به امکان تصفیه هوا، کار در فضاهای فوق شرجی، کارایی سرمایشی و گرمایشی و محدوده ظرفیت بالای 30 هزار BTU/hr اشاره کنیم.

در ازکی وام، کولر گازی از دم قسط بخرید