سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی بهترین هندزفری تا 2 میلیون

هندزفری و هدفون از جمله وسایلی هستند که همه به آن‌ها احتیاج داریم. نکته مهم این است که اگر این وسیله دیجیتالی کوچک و پرکاربرد را با قیمت ارزان و از فروشگاه‌های غیر معتبر خریداری کنید، ممکن است که محصول بی‌کیفیت تحویل بگیرید. در این مقاله، می‌خواهیم بهترین هندزفری تا 2 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم و درباره شرایط خرید قسطی هندزفری https://azkivam.com/products/هدفون-و-هندزفری/51/ توضیح دهیم.

 

بهترین هندزفری بلوتوثی تا 2 میلیون تومان

هندزفری‌های بلوتوثی با قیمت میانگین 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان به فروش می‌رسند و انتخاب آن‌ها به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. در ادامه، بهترین هندزفری‌های بلوتوثی را معرفی می‌کنیم.

هندزفری بلوتوثی نوکیا E3110

هندزفری نوکیا E3110 در دسته هندزفری‌های بی‌سیم قرار می‌گیرد و رنگ‌های متنوعی دارد. شما می‌توانید گوشی‌های این محصول را به صورت Semi در گوشتان بگذارید. قطر درایور هندزفری 13 میلی‌متر است و بهترین تجربه تماس را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای شارژ کیس این دستگاه به 1.5 ساعت زمان احتیاج دارید و در نهایت، باتری هندزفری می‌تواند تا 16 ساعت کار کند.

هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل QCY T1C

اگر می‌خواهید محبوب‌ترین هندزفری بازار را بخرید، ما هندزفری بی‌سیم QCY T1C را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول با بلوتوث نسخه 5 کار می‌کند و به گوشی‌های اندرویدی و آی او اس وصل می‌شود. هر کدام از گوشی‌های دستگاه به صورت In Ear داخل گوش قرار می‌گیرند و صدای در حال پخش از گوشی‌ها خارج نمی‌شود.

این محصول شرکت QCY با قیمت مناسبی تولید می‌شود و ارگونومی خوبی دارد. کیفیت صدای Hi-Fi، سازگاری با سیستم‌ عامل‌های مختلف و کیس شارژ 380 میلی‌آمپر از ویژگی‌های این محصول هستند. مدت زمان شارژ بادز و کیس شارژ محصول حدود 2 ساعت است. به‌علاوه، شما می‌توانید با هر کدام از بادزها به مدت 4 ساعت بدون کیس کار کنید. زمان مفید کار با گوشی‌ها همراه با کیس هم 16 ساعت است. آخرین نکته اینکه شما می‌توانید 3.5 ساعت بدون وقفه با هندزفری QCY T1C مکالمه کنید.

 

هندزفری بی‌سیم هایلو مدل X1 Neo

این هندزفری یکی از ارزان‌ترین و باکیفیت‌ محصولات بازار است که تا 5 ساعت شارژ را نگه می‌دارد و درایو 13 میلی‌متری دارد. اگر بادزها را داخل کیس شارژ بگذارید، شارژ شدن کامل 1.5 ساعت طول می‌کشد. بیس و صدای قوی، مقاومت در برابر رطوبت، کنترل موزیک و مکالمه، حالت Semi in Ear و سری سیلیکونی از ویژگی‌های هندزفری بی‌سیم هایلو هستند.

هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل T13

اگر می‌خواهید یک هندزفری معروف و باکیفیت بخرید، پیشنهاد ما هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل T13 است. این محصول قیمت مناسب و صدای قدرتمندی دارد. قطر درایو اسپیکر 7.2 میلی‌متر است، بنابراین شما می‌توانید صدای موسیقی و مخاطب را با بالاترین کیفیت بشنوید. بلوتوث دستگاه نسخه 5.1 و با سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است. ایرپادهای هندزفری به‌طور کامل داخل گوش قرار می‌گیرند و سری سیلیکونی جداگانه دارند.

هر کدام از ایرپادها به صورت مستقل عمل می‌کنند. بنابراین، لازم نیست برای کنترل صدا و موسیقی از گوشی استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هندزفری بی‌سیم T13 این است که برای بازی‌ کردن هم مناسب است. اگر گیمر هستید و با گوشی و کامپیوتر بازی می‌کنید، خرید هندزفری T13 بهترین گزینه است.

ظرفیت کیس شارژ دستگاه 380 میلی‌آمپر است و 120 دقیقه طول می‌کشد که ایرپادها را شارژ کند. همچنین، این هندزفری خاص به تکنولوژی حالت اسلیپ مجهز است. اگر حالت خواب محصول را فعال کنید، تنظیمات ایرپادها یا لیست در حال پخش ثابت می‌ماند و با هر لمس تغییر نمی‌کند.