سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کنسول بازی برای کودکان

اگر می‌خواهید برای فرزندتان کنسول بازی بخرید، باید با بهترین مدل‌های کنسول آشنا شوید. در این مقاله درباره جدیدترین و بهترین دستگاه‌های پلی استیشن و ایکس باکس صحبت می‌کنیم و برای خرید آن‌ها روش قسطی را معرفی می‌کنیم. با استفاده از روش خرید اقساطی کنسول بازی با چک می‌توانید برای فرزندتان بهترین کنسول را خریداری کنید.

بهترین کنسول‌های بازی 2023

برای انتخاب بهترین کنسول بازی باید عوامل مختلفی مثل بودجه، قابل حمل بودن دستگاه، مشخصات گرافیکی و بازی‌های آن را در نظر بگیرید. اگر بخواهید پلی استیشن قسطی بخرید یا سراغ خرید ایکس باکس قسطی بروید، می‌توانید به راحتی عامل بودجه را کنار بگذارید و بهترین دستگاه‌ها را انتخاب کنید. در ادامه، کنسول‌های باکیفیت سال 2023 را معرفی می‌کنیم.

بهترین کنسول بازی قابل حمل: نینتندو سوییچ

بسیاری از کودکان می‌خواهند کنسول بازی را به مکان‌های مختلف ببرند. بنابراین خانواده‌ هم برای آن‌ها کنسول بازی قابل حمل می‌خرند. یکی از بهترین کنسول‌های قابل حمل، نینتندو سوئیچ است. این کنسول خانگی قیمت کمتری نسبت به بقیه کنسول‌ها دارد و بعضی از ویژگی‌های پلی استیشن 5 را ندارد.

مثلاً، شما نمی‌توانید با نیتندو سوییچ با کیفیت 4k و نرخ 120 فریم بر ثانیه بازی اجرا کنید. اما، این دستگاه قابل حمل باتری بسیار خوبی دارد و می‌تواند بازی‌ها و فیلم‌ها را با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌کند. با خرید اقساطی نینتندو می‌توانید از انواع بازی‌های The legend of Zelda، Super Mario Odyssey و Doom لذت ببرید. کنسول نینتندو سوئیچ نسبت به بقیه دستگاه‌ها قیمت کمتری دارد و برای گیمرهای حرفه‌ای مناسب است.

بهترین کنسول بازی ارزان‌قیمت

پلی استیشن 4، نیتندو سوییچ لایت و ایکس باکس سری اس جزو بهترین کنسول‌های بازی ارزان قیمت هستند. دستگاه پلی استیشن 4 تقریبا قدیمی شده است، ولی هنوز هم به عنوان بهترین کنسول بازی معرفی می‌شود و قیمت مناسبی دارد. با استفاده از اعتبار خرید پلی استیشن قسطی، می‌توانید کنسول پلی استیشن 4 را برای فرزندتان بخرید.

شرایط خرید اقساطی کنسول بازی

برای خرید اقساطی کنسول بازی باید در سایت‌های خرید قسطی ثبت‌نام کنید. سایت‌های زیادی در خصوص خرید اقساطی انواع کالا فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید با ثبت‌نام در این سایت‌ها، اعتبار بگیرید و خرید را شروع کنید. ثبت‌نام در سایت‌های خرید قسطی با شماره تلفن همراه انجام می‌شود. بعد از ثبت‌نام، باید اطلاعات هویتی خود را وارد کنید.

مرحله بعد، تکمیل اطلاعات بانکی است. در این مرحله، سابقه بانکی شما بررسی می‌شود. بعد از تایید سابقه بانکی، باید مدارک هویتی و چک صیادی را بارگذاری کنید. در نهایت، قرارداد خرید قسطی کنسول برای شما صادر می‌شود و مبلغ به حسابتان واریز می‌شود. در این مرحله، می‌توانید انواع پلی‌استیشن و ایکس باکس را بررسی کنید و دستگاه موردنظرتان را خریداری کنید.