سفارش تبلیغ
صبا ویژن

kharid ghesti mobile

با افزایش قیمت آخرین مدل‌های گوشی در بازار، بسیاری از افراد دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند با قیمت کمتر گوشی موردعلاقه‌شان را بخرند. همچنین، بعضی‌ از مردم چندین ماه پول پس‌انداز می‌کنند تا آخرین مدل گوشی‌ اپل یا سامسونگ را بخرند. خرید قسطی هم یکی از روش‌های خرید موبایل است. اگر هنوز در مورد خرید اقساطی گوشی مطمئن نیستید، در این مقاله با مزیت‌های خرید قسطی آشنا می‌شوید و بهتر تصمیم می‌گیرید.

مزیت‌های خرید اقساطی گوشی چیست؟

با خرید قسطی موبایل لازم نیست مدت زمان زیادی منتظر گوشی موردعلاقه‌تان باشید و می‌توانید امروز گوشی محبوبتان را انتخاب کنید و چند روز بعد تحویل بگیرید. خرید قسطی گوشی تلفن همراه به شما اجازه می‌دهد که با خیال راحت بهترین و باکیفیت‌ترین گوشی را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید در سال جدید بهترین گوشی‌ را داشته باشید و عکس‌های زیبا با آن بگیرید، خرید اقساطی بهترین گزینه است. در واقع، خرید اقساطی قدرت خرید شما را بالا می‌برد و گزینه‌های متعددی را پیش‌رویتان می‌گذارد. با خرید قسطی موبایل نیازی به پرداخت هزینه‌‌ی سنگین برای گوشی ندارید و با دادن هزینه‌‌ی کم می‌توانید گوشی موبایلتان را تحویل بگیرید.

راهنمای خرید قسطی موبایل

اولین قدم برای خرید اقساطی گوشی انتخاب پلت‌فرم خرید قسطی است. سایت‌ها و پلت‌فرم‌های مختلفی برای خرید قسطی وجود دارند. شرایط آن‌ها را را بررسی کرده و بهترین پلت‌فرم را انتخاب کنید. سایت‌هایی که برای خرید قسطی ضامن نمی‌خواهند، گزینه‌ی بهتری هستند. در قدم بعدی، شرایط ثبت‌نام در سایت‌های خرید قسطی و مدارک موردنیاز را بررسی کرده و مدارکتان را آماده کنید. معمولا پلت‌فرم‌های خرید قسطی درباره‌ی سابقه‌ی بانکی سؤال می‌کنند؛ بنابراین، بهتر است قبل از انتخاب گوشی و خرید قسطی آن قسط‌های عقب‌مانده را پرداخت کنید. پیشنهاد ما این است که بعد از خرید قسطی موبایل، زمان بازپرداخت قسط‌ها و مبلغ آن را یادداشت کنید و قسط‌ها را در موعد مشخص پرداخت کنید.