سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با پول وام چه کنیم؟

با در نظر داشتن افزایش قیمت ارز و گرانی وسایل ضروری زندگی، بسیاری از افراد سراغ دریافت اعتبار و تسهیلات می‌روند. بنابراین، یکی از مهم‌ترین کاربردهای وام، خرید کالاهای ضروری، کالاهای دیجیتال مثل موبایل و لپ‌تاپ و وسایل خانه است. شما می‌توانید در سایت‌های خرید قسطی ثبت‌نام کنید و اعتبار بگیرید. بعد از دریافت اعتبار هم نوبت بررسی محصولات مختلف و خرید کالای مورد نیاز است. اما شرایط دریافت وام و تسهیلات اعتباری چیست؟‌ در این مقاله به این سوال پاسخ می‌دهیم و انواع کاربردهای وام را بیان می‌کنیم.

برای خواندن کامل این مطلب کلیک کنید:

https://www.eranico.com/fa/content/180522

انواع وام

برای اینکه بدانید با پول وام چه کارهایی می‌توانید بکنید، باید انواع وام و تسهیلات بانکی و دیجیتال را بشناسید. وام‌های بانکی در دسته‌های مختلفی دسته‌بندی می‌شوند و شما با توجه به هدفتان از دریافت وام می‌توانید برای درخواست تسهیلات ثبت‌نام کنید. وام قرض‌الحسنه، وام ازدواج، وام مسکن، وام خرید کالا، وام خرید خودرو و وام خوداشتغالی از جمله رایج‌ترین تسهیلات بانکی هستند. برای دریافت این تسهیلات به ضامن و مدارک مختلفی احتیاج دارید. یکی از جدیدترین تسهیلات غیربانکی، وام دیجیتال است. این وام شرایط آسان‌تری دارد و به ضامن احتیاج ندارد. شما می‌توانید در سایت‌های وام دیجیتال ثبت‌نام کنید و وام بگیرید. در ادامه، درباره شرایط و کاربرد وام دیجیتال صحبت می‌کنیم.

وام دیجیتال، ثبت‌نام راحت و بدون ضامن

وام دیجیتال از طرف پلتفرم‌های آنلاین به مشتری‌ها داده می‌شود. شرکت‌هایی مثل ازکی‌وام، بلوبانک، دیجی پی و اسنپ پی به کاربردها وام آنلاین می‌دهند. شما با استفاده از این وام می‌توانید انواع لوازم مورد نیازتان مثل گوشی، لپ‌تاپ و وسایل خانه را خریداری کنید. همچنین، امکان خرید قسطی لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی و لباس و پوشاک هم وجود دارد.

کاربردهای وام دیجیتال

بعد از دریافت وام بدون ضامن از پلتفرم‌های خرید قسطی می‌توانید محصولاتی انواع کالای دیجیتال، وسایل آشپزخانه، طلا، ابزار ورزشی، خودرو و تجهیزات صنعتی خریداری کنید. در ادامه، درباره هر کدام از دسته‌ها صحبت می‌‌کنیم.