سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رتبه اول فروش گوشی در ایران

اگر می‌خواهید گوشی بخرید، باید پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های بازار را بشناسید. در این مقاله رتبه‌های اول فروش گوشی در ایران را معرفی می‌کنیم و درباره شرایط و مدارک لازم برای خرید گوشی از دم قسط توضیح می‌دهیم. شما می‌توانید با استفاده از روش خرید قسطی، گوشی‌های معرفی‌شده در این مقاله را خریداری کنید و از جدیدترین امکانات این گوشی‌ها استفاده کنید.

سامسونگ، پرفروش‌ترین برند گوشی در ایران

گوشی‌های سامسونگ همیشه در رتبه‌های اول فروش قرار دارند. این شرکت با ارائه موبایل‌های مختلف با قیمت مناسب توانسته است محبوبیت زیادی بین خریداران ایرانی کسب کند. با توجه به آمار فروش گوشی‌های سامسونگ، گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی این برند فروش بیشتری دارند. در ادامه بعضی از گوشی‌های پرفروش برند سامسونگ را معرفی می‌کنیم.

گوشی گلکسی S23 FE 5G

گلکسی S23 FE 5G نمونه‌ای از یک گوشی اقتصادی و پرچمدار کره‌ای است. این گوشی نسبت به بقیه پرچمدارهای سامسونگ قیمت پایین‌تری دارد و با تراشه قدرتمند و بدنه باکیفیت کار می‌کند. صفحه نمایش درخشان 6.4 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل و حداکثر روشنایی 1450 نیتی از ویژگی‌های این گوشی پرطرفدار هستند. شما می‌توانید با خرید گلکسی S23 FE فایو جی سامسونگ، از یک ماژول دوربین 3 گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی استفاده کنید. 

دوربین‌های دیگر این گوشی سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض دارند. دوربین جلو هم یک دوربین تکی 10 مگاپیکسلی است. درباره قاب جلو و پشت دستگاه باید بگوییم که قاب S23 FE از شیشه ساخته شده است و یک لایه Corning Gorilla Glass هم برای محافظت تعبیه شده است. 

این گوشی استاندارد IP68 هم دارد و می‌تواند تا 30 دقیقه در ارتفاع 1.5 متری آب بماند. سیستم عامل گوشی از نوع اندروید 13 است و به اندروید 14 هم ارتقا پیدا می‌کند. رابط کاربری One UI 6، باتری 4500 میلی‌آمپر بر ساعت، شارژ سیمی 25 واتی، شارژ بی‌سیم 15 واتی، بلوتوث 5.3 و حسگر اثر انگشت از دیگری ویژگی‌های گلکسی S23 FE سامسونگ هستند. شما می‌توانید این گوشی را در رنگ‌بندی‌های نعنایی، کرمی، خاکستری، بنفش، نیلی و نارنجی تهیه کنید.

گلکسی A15 سامسونگ

اگر قصد خرید یک گوشی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت را دارید، گلکسی A15 گزینه مناسبی است. صفحه نمایش گوشی 6.5 اینچی و از نوع Super AMOLED است. دوربین سه‌گانه، باتری 5000 میلی‌آمپر، نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی و تراشه Dimensity 6100+ از ویژگی‌های اصلی گلکسی A15 سامسونگ هستند.

گلکسی A54 سامسونگ

گلکسی A54 ماه‌هاست که به عنوان پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در بازار شناخته می‌شود. این گوشی جذاب و پرفروش، طراحی شیکی دارد و با امکانات و دوربین عالی کار می‌کند. اگر می‌خواهید بهترین گوشی میان‌رده بازار را بخرید، گلکسی A54 گزینه خوبی است. در خصوص مشخصات سخت‌افزاری گوشی باید به پردازنده هشت هسته‌ای Exynos 1380، پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5، حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی و کارت حافظه microSDXC اشاره کنیم. همچنین، بلندگوهای استریوی گوشی هم صدا را با وضوح بالایی پخش می‌کنند. 

گلکسی A54 سامسونگ سه دوربین قدرتمند دارد که به ترتیب با سنسورهای 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی کار می‌کنند. دوربین سلفی هم 32 مگاپیکسلی است و می‌تواند سلفی‌های باکیفیتی ثبت کند. آخرین نکته اینکه باتری گوشی 5000 میلی‌آمپر بر ساعت است و برای فیلم دیدن بسیار مناسب است.

 

ادامه‌ی مطلب>>>>