سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین لپ تاپ های گیمینگ

در سال 2024، چندین لپ‌تاپ گیمینگ با کیفیت و عملکرد عالی در بازار وجود دارند که می‌توانند نیازهای گیمرها را به خوبی برآورده کنند. اینجا چند مورد از بهترین‌ها را معرفی می‌کنم:

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ

برای انتخاب بهترین لپ‌تاپ گیمینگ باید به قدرت سخت‌افزاری دستگاه، بدنه، قدرت گرافیکی، حافظه و باتری لپ‌تاپ توجه کنید. ما با بررسی این ویژگی‌ها، لپ‌تاپ‌های زیر را به شما معرفی می‌کنیم. در نهایت برای خرید این دستگاه‌ها می‌توانید از روش خرید لپ تاپ قسطی استفاده کنید.

 

1. **Lenovo Legion Pro 7i**:

   این لپ‌تاپ با پردازنده‌ی Core i9-13900HX و گرافیک RTX 4080 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گیمینگ است. صفحه نمایش 16 اینچی با رزولوشن 1600p و نسبت تصویر 16:10 تجربه‌ای بصری فوق‌العاده ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به عملکرد عالی CPU و قیمت مناسب نسبت به دیگر لپ‌تاپ‌های هم‌رده اشاره کرد. تنها نقطه ضعف آن عمر باتری ضعیف است?6†source?.

 

2. **MSI Titan 18 HX**:

   این لپ‌تاپ با پردازنده‌ی 14th Gen Intel Core و صفحه نمایش 18 اینچی Mini-LED یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ موجود است. این مدل با کلیدهای مکانیکی Cherry MX و نمایشگر HDR با پوشش 112.4% از طیف رنگی DCI-P3، تجربه‌ای بی‌نظیر برای گیمرها فراهم می‌کند. اگرچه قیمت بالایی دارد، اما برای کسانی که به دنبال قدرتی نزدیک به دسکتاپ هستند، گزینه‌ی مناسبی است?5†source?.

 

3. **Asus ROG Strix Scar 16**:

   این لپ‌تاپ با پردازنده‌ی Intel i9-13980HX و کارت گرافیک RTX 4080 یکی از بهترین‌ها در زمینه‌ی عملکرد و کیفیت صفحه نمایش است. نمایشگر Mini LED با رزولوشن QHD+ و روشنایی بیش از 1100 نیت، تجربه‌ای فوق‌العاده برای گیمینگ و محتوای HDR فراهم می‌کند. البته قیمت بالایی دارد و طراحی آن بیشتر به سبک گیمرها نزدیک است?8†source?.

 

4. **Acer Nitro 16**:

   برای کسانی که به دنبال یک گزینه‌ی اقتصادی هستند، این لپ‌تاپ با پردازنده‌ی AMD Ryzen 5 7640HS و کارت گرافیک RTX 4050، عملکرد خوبی ارائه می‌دهد. نمایشگر 16 اینچی با رزولوشن 1920 x 1200 و نرخ تازه‌سازی 165Hz، تجربه‌ی مناسبی برای بازی‌های ورزش‌های الکترونیک (eSports) فراهم می‌کند. این مدل با قیمت کمتر از 1000 دلار، گزینه‌ی مناسبی برای گیمرهای با بودجه محدود است?5†source??8†source?.

خرید اقساطی لپ‌تاپ ایسوس گیمینگ، ایکس باکس و PS

در این مقاله بهترین‌ لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسوس را معرفی کردیم. شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت‌های خرید اعتباری، این لپ‌تاپ‌ها را به صورت اقساطی خریداری کنید. همچنین امکان خرید اقساطی ایکس باکس و خرید قسطی PS هم وجود دارد. برای ثبت‌نام در این سایت‌ها و خرید قسطی به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید. بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی و اطلاعات بانکی، حساب بانکی و سابقه اعتباری شما بررسی می‌شود و اعتبار خرید قسطی به حساب شما واریز می‌شود. در نهایت، شما می‌توانید با استفاده از این اعتبار لپ‌تاپ گیمینگ دلخواهتان را خریداری کنید.

 

این مدل‌ها به دلیل عملکرد قوی، نمایشگر با کیفیت و قیمت‌های متنوع، می‌توانند نیازهای مختلف گیمرها را برآورده کنند.