سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چجوری بهترین لپ تاپ های تبلت شو رو انتخاب کنیم؟

لنوو یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار ایران است، که خیلی از افراد به خاطر کیفیت بالای سخت‌افزار و نرم‌افزار، و ماندگاری و البته قیمت مناسبش، به سراغ آن می‌روند. لنوو یک کمپانی چند ملیتی است که طیف گسترده‌ای از محصولات را در همه قیمت‌ها ارائه می‌کند. از لپ تاپ‌های گیمینگ پیشرفته و پرچمدار گرفته تا دستگاه‌های سبک و روزمره‌ای که با حداقل قیمت برای درس خواندن می‌توانید تهیه کنید.

یکی از ویژگی‌های جالب لنوو قابلیت تبلت شدن است، بعضی از مدل‌های آن را می‌توانید از قسمت نمایشگر تا کرده و لپ تاپ خودتان را به تبلت تبدیل کنید. این ویژگی جالب لنوو آن را بین افرادی که لپ تاپ سبک و قابل حمل دوست دارند، محبوب کرده است. بیایید با هم لپ تاپ‌های تبلت شو لنوو و بعضی از  برندهای دیگر را بشناسیم و درباره لپ تاپ لنوو قسطی بیشتر بدانیم.

چرا لپ تاپ‌های تبلت شو را بخریم؟

به صورت کلی همه افراد می‌توانند از لپ تاپ استفاده کنند، حتی اگر کارشان به صورت حرفه‌ای با اینترنت و نرم‌افزارهای مختلف نباشد. در این میان بعضی از افراد نیاز دارند که لپ تاپ خودشان را به بیرون از خانه ببرند، با آن در جلسه و کلاس شرکت کنند یا حتی برای کار سفر کنند. مثلا دانش‌آموزها برای انجام تکالیف و شرکت در کلاس‌های آنلاین، دانشجویان برای تحقیقات و درس خواندن و فریلنسرها برای این که همه جا بتوانند پروژه‌های خودشان را انجام بدهند. این افراد نیاز دارند که کاربردی‌ترین و سبک‌ترین دستگاه ممکن را تهیه کنند که در عین حال بتواند همه کارهای یک لپ تاپ عادی را به خوبی انجام بدهد. این جا است که لپ تاپ‌های تبلت شو و تاشو وارد بازی می‌شوند و همه نیازهای این گروه مخاطبان را برآورده می‌کنند.

از مزیت‌های لپ تاپ تبلت شو می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:

  • قابلیت استفاده از اکسسوری‌های بیشتر مثل قلم
  • قابلیت تنظیم سایز لپ تاپ برای کیف‌های مختلف
  • استفاده دو منظوره برای کار یا تماشای محتوای ویدیویی
  • قابلیت حفظ باتری در حالت تبلت

لنوو و سرفیس از شناخته شده‌ترین برندها در زمینه تولید لپ تاپ‌های تبلت شو هستند، که مدل‌های مختلفی با قابلیت‌های جالب و خاص در این زمینه ساخته‌اند.

چند مدل لپ تاپ تبلت شو

لپ تاپ‌‌های تبلت شو به خاطر دیزاین جالب و کاربرد گسترده‌شان حسابی بین جوان‌ترها، برنامه‌نویس‌ها، فریلنسرها و… محبوب شده‌اند. بیایید با هم چند مدل از این دستگاه‌ها را بشناسیم:

  • لپ تاپ lenovo x1 tablet gen2

به دنبال دستگاهی می‌گردید که هم باتری خوبی نگه دارد و هم خیلی ساده همه جا همراهتان باشد؟ یکی از لپ تاپ‌های بسیار باکیفیت و بادوام لنوو که در سال 2017 تولید شده و پردازنده نسل هفتم دارد لنوو X1 است. این دستگاه برای انجام امور کاری و روزمره عالی است، و اندازه 12 اینچی‌اش اجازه می‌دهد که به راحتی آن را همه جا ببرید و به عنوان تبلت قابل حمل استفاده کنید. این لپ تاپ اقتصادی است و برای کارمندان و دانشجویان مناسب خواهد بود.

 

ادامه‌ی مطلب