سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه اینترنتی وام بگیریم؟

در چند سال اخیر، انواع وام اینترنتی وارد فضای وام‌ها و اعتبارهای بانکی شده و تامین بودجه را برای افراد و شرکت‌ها چند پله آسان‌تر کرده‌ است. حالا دیگر برای مبالغ پایین (و گاهی هم مبالغ بالا) نیازی به مراجعه حضوری به بانک ندارید. کافی است که در اپلیکیشن مورد نظر یا وب‌سایت اینترنت بانک ثبت‌نام کرده، تمام مراحل را آنلاین انجام دهید و وام دریافت کنید؛ حتی اعتبارسنجی و بررسی سوابق بانکی و بدهی فرد هم با اتصال به دیتاسنتر بانک‌ها و موسسات اعتباری، به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

در این مطلب چند وام بانکی را بررسی می‌کنیم که برای گرفتن آن‌ها، نیازی به زمان و انرژی زیادی ندارید. کافی است در خانه اپ را باز کرده، مدارک مورد نظر را در آن بارگذاری کنید و منتظر نتیجه اعتبارسنجی بمانید؛ البته که بازپرداخت این وام‌ها نیز کاملا آنلاین خواهد بود. 

وام بلو بانک

وام بلو

بلو بانک از جمله اپلیکیشن‌های مدرن و کاربردی به شمار می‌رود که چند سالی است به عنوان نئو بانک سامان شروع به کار کرده است. فضای کاربری جذاب، اینترفیس ساده و کاربری سرراست و آسان، مخاطبان زیادی را به بلو بانک جذب کرده تا اندازه‌ای که بسیاری از مشتریان بانک‌های دیگر، اپلیکیشن آن را به عنوان اپ اصلی روزمره خود انتخاب کرده‌اند.

در این اپلیکیشن می‌توانید بر اساس امتیازهایتان (که حاصل از میانگین حساب هستند)، از 4 میلیون به بالا وام بگیرید. هرچه بیشتر با این حساب گردش داشته باشید و پول در آن نگه دارید، مقدار وامی که می‌توانید بگیرید هم بیشتر می‌شود.

وام بلو بانک یک گزینه مناسب برای افرادی است که حقوق، مخارج روزمره و درآمدهای ماهانه خود را در بلوبانک نگه می‌دارند و می‌خواهند سریع و ساده، یک وام مناسب بگیرند.

برای دریافت وام بلوبانک:

  • با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد اپ شوید.
  • به قسمت پروفایل (در سمت چپ اپلیکیشن) بروید و صفحه را پایین بکشید.
  • در قسمت «عمومی» روی گزینه «بلو کلاب» کلیک کنید.
  • بعد از وارد شدن به این بخش، اولین گزینه یعنی «وام سریع و آسان» را بزنید.
  • حالا امتیازهایتان را تماشا کرده و بر اساس آن‌ها اعتبارسنجی شوید.
  • بعد از اعتبارسنجی آنلاین، وام اینترنتی بلافاصله به حساب شما واریز شده و اقساط هم برایتان مشخص می‌شود.

وام ویپاد از بانک پاسارگاد

ویپاد نئو بانک پاسارگاد و یک گزینه مناسب برای افرادی است که اعتبار اینترنتی در مبالغ کوچک می‌خواهند و با تسویه به موقع آن امتیاز کسب دوباره‌اش را نیز به دست می‌آورند. در ویپاد می‌توانید «تسهیلات پشتوانه» را از 1 تا 30 میلیون تومان دریافت کنید. مبلغ وام اینترنتی شما با توجه به میزان حضورتان در اپلیکیشن، خوش‌حسابی و چند معیار دیگر مشخص می‌شود. در ابتدای افتتاح حساب ویپاد، شما فقط امکان دریافت اعتبار 1 میلیون تومانی را دارید و به مرور، میزان اعتبار بالاتر می‌رود.

این وام را می‌توانید برای خرید از درگاه‌های اینترنتی و دستگاه پوز استفاده کنید. توجه داشته باشید که قابلیت کارت به کارت برای این کارت وجود ندارد.

 برای دریافت وام ویپاد می‌بایست مراحل زیر را طی کنید:

  • اپلیکیشن ویپاد را باز کرده و یک حساب دیجیتال پاسارگاد (در قسمت بالای صفحه) برای خودتان باز کنید.
  • کارت این حساب نهایتا تا یک هفته به دست شما می‌رسد و امکان استفاده از تسهیلات پشتوانه فراهم می‌شود.
  • حالا در قسمت «تسهیلات پشتوانه»، روی مبلغ مورد نظر (که در ابتدا 1 میلیون تومان است) کلیک کرده و مراحل اعتبارسنجی را یکی یکی طی کنید.
  • در انتها، تسهیلات به کارت دیجیتال پاسارگاد شما واریز می‌شود و می‌توانید از آن برای خرید استفاده کنید.

توجه کنید که این اعتبارها 10 روز مهلت استفاده و یک ماه (یا بیشتر) مهلت بازپرداخت دارند.

 

ادامه مطلب >>>> https://www.econapress.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-3/111419-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%85-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%85