سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست پرفروش ترین گوشی ها در ایران

پرفروش ترین گوشی موبایلپرفروش ترین گوشی موبایل

خریدن تلفن همراه، یکی از اصلی‌ترین خرج‌های هر شهروند مدرنی است. از زمانی که گوشی‌ها، هوشمند و بسیاری از امور روزمره ما با این ابزارهای کوچک و دستی قابل انجام شدند، ناگهان مهم شد که چه گوشی‌ای به دست می‌گیرید و با آن چه کارهایی انجام می‌دهید.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که تلفن‌های همراه پرچمدار و برندهای معروف را دنبال کرده و به دنبال جدیدترین فیچرها هستید، احتمالا یک مانع نسبتا بزرگ سر راه‌تان حس کرده‌اید: قیمت موبایل!

در سال‌های اخیر با توجه به نوسان ارز، قیمت گوشی به ویژه از برندهای معروف در ایران بالا رفت و خرید این وسیله کمی دشوار شد.

خرید اقساطی گوشی، راه حلی آسان و سریع است که با آن می‌توانید مدل‌هایی را بخرید که دوست‌شان دارید. بیایید با هم پرفروش‌ترین گوشی‌های ایران را بشناسیم و یک مسیر اقساطی برای خرید آن‌ها را بررسی کنیم.

 خرید اقساطی گوشی اپل 

خرید قسطی گوشی آیفونخرید قسطی گوشی آیفون

اپل یکی از محبوب‌ترین برندهای دنیاست که طراحی جالب و نوآوری در برنامه‌ها و کارکردهای محصولات تولیدی این برند کاری کرده است که مردم برای خرید آن صف بکشند. این برند معمولا هر سال یا هر دو سال یک بار، یک آیفون واحد را به بازار معرفی می‌کند و روی فیچرهای همان آیفون مانور می‌دهد.

دوربین‌ گوشی‌های اپل از همان مدل‌های اولیه در سال 2010، آن‌قدر دقیق و باکیفیت هستند که حتی بعضی از افراد با آن‌ها فیلم بلند نیز می‌سازند؛ پس اگر یکی از گوشی‌های این برند محبوب و خلاق را می‌خواهید، با امکان خرید قسطی، مدل مورد علاقه‌تان را آسان‌تر از همیشه تهیه کنید.

اپل در تمام دنیا گوشی موبایل گران‌قیمتی محسوب می‌شود و در ایران هم به علت تحریم و نبودن نمایندگی رسمی، نسبت به دیگر گوشی‌ها قیمت بیشتری دارد؛ البته که پرچمدارهای سامسونگ گاهی با آن برابری می‌کنند.

 در حال حاضر این گوشی‌های اپل محبوب‌ترین مدل‌ها هستند:

  • آیفون 13
  • آیفون 13 پرومکس
  • آیفون 14
  • آیفون 14 پرومکس

در ایران به دلیل رجیستر نشدن و مشکلات آنتن‌دهی در آیفون 14 و 15، بسیاری از افراد هنوز ترجیح می‌دهند که مدل‌های مختلف آیفون 13 را استفاده کنند.

 انواع مدل‌های سامسونگ 

خرید قسطی گوشی سامسونگخرید قسطی گوشی سامسونگ

سامسونگ را می‌توانیم رقیب اصلی گوشی‌های آیفون در بازار دنیا بدانیم. تقریبا هیچ فیچری نیست که در یک مدل اپل پیدا کنید و مشابه آن در گوشی‌های سامسونگ وجود نداشته باشد.

گوشی‌های سامسونگ از نظر باتری و سیستم عامل بسیار قدرتمند هستند و گیمرها مدل‌های زیادی از این برند را می‌پسندند؛ همچنین بعضی از مدل‌های این برند نسبت به اپل قیمت کمتری دارند و می‌توانند همان امکانات را با هزینه منطقی‌تر در اختیار کاربر بگذارند.

یکی از ویژگی‌های بسیار جالب سامسونگ که آن را در تمام دنیا محبوب کرده، تولید سری‌های مختلف گوشی برای کاربردهای گوناگون، با قیمت‌های مختلف است.

مثلا گوشی‌های سری A اقتصادی هستند و امکانات عادی و روزمره دارند و گوشی‌های سری S پرچمدارهای سامسونگ هستند که فیچرهای رقابتی و خاص را در اختیار کاربر می‌گذارند.

از طرف دیگر سری M تعداد محدودی گوشی دارد که میان‌رده هستند و روی صفحه نمایش و گرافیک مناسب تمرکز کرده‌اند.

 

برای ادامه‌ی مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

https://digiatech.com/list-best-selling-phones-in-iran/