سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مارک تلویزیون در بازار ایران

 

chat gpt banner - بهترین مارک تلویزیون در بازار ایران

 

اگر قصد خرید تلویزیون قسطی را دارید، می‌توانید بدون نگرانی از بودجه، بهترین برندهای تلویزیون را انتخاب کنید. در این مقاله، بهترین مارک‌های تلویزیون در بازار ایران را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را توضیح خواهیم داد. شما می‌توانید با ثبت‌نام در پلتفرم‌های خرید اقساطی، این محصولات را خریداری کرده و هزینه آن‌ها را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

راهنمای انتخاب بهترین مارک تلویزیون

برای انتخاب بهترین برند تلویزیون باید به ویژگی‌هایی مثل کنتراست، نوع پنل، رفرش ریت، اندازه تلویزیون و امکانات مختلف آن توجه کنید. اگر گیمر هستید، تلویزیونی بخرید که ورودی‌های کم‌ تاخیر و رفرش‌ریت بالایی داشته باشد. کسانی‌که اهل تماشای فیلم و سریال هستند، خرید تلویزیون هوشمند برای آن‌ها انتخابی مناسب است؛ همچنین، اندازه تلویزیون به اندازه کیفیت آن نیز اهمیت دارد. هرچقدر اندازه دستگاه بیشتر باشد، به همان اندازه فیلم دیدن و بازی کردن با آن لذت‌بخش‌تر می‌شود؛ اما نکته مهم، تناسب تلویزیون با فضای خانه است. مثلا، تلویزیون 65 اینچی برای یک خانه 80 متری مناسب نیست. ما برندهای مختلف سازنده تلویزیون را از نظر این ویژگی‌ها بررسی کردیم. در ادامه، می‌توانید مشخصات آن‌ها را مطالعه کنید.

پرفروش‌ترین برندهای تلویزیون در بازار

برندهای سامسونگ و ال جی، غول‌های سازنده لوازم الکترونیکی در جهان، پرفروش‌ترین برندهای موجود در بازار ایران هستند؛ علاوه‌بر این‌ها، سونی و برندهای چینی مثل تی اس ال و شیائومی نیز محبوبیت زیادی دارند. در ادامه، ویژگی تلویزیون‌های ساخت این برندها را معرفی خواهیم کرد.

motion site low 1 - بهترین مارک تلویزیون در بازار ایران

بررسی تلویزیون‌های سامسونگ

بیشتر مردم برای خرید بهترین مدل‌های تلویزیون خارجی سراغ برند سامسونگ می‌روند. تلویزیون‌های سامسونگ عملکرد خوبی دارند و با نمایشگرهای AMOLED و QLED ساخته می‌شوند. پنل VA، کوانتوم دات و طیف رنگی گسترده از جمله ویژگی‌های مثبت این محصولات هستند. پنل VA تاثیر فوق‌العاده‌ای روی کیفیت تصاویر می‌گذارد؛ بنابراین، شما می‌توانید فیلم‌ها و سریال‌های به روز دنیا را با کیفیت عالی تماشا کنید.

علاوه‌بر این‌ها، تلویزیون‌ها از فناوری Ultra View Angel پشتیبانی می‌کنند. وجود این فناوری باعث می‌شود که زاویه داد نمایشگر محدود نباشد.

سیستم عامل تلویزیون‌های سامسونگ از نوع تایزن هستند. شما می‌توانید انواع برنامه‌ها را روی دستگاه دانلود کنید؛ به‌علاوه، امکان اتصال تلویزیون و گوشی نیز وجود دارد. در نتیجه، شما می‌توانید انواع فیلم‌ها و تصاویر را از گوشی سامسونگ به تلویزیون منتقل کنید. در نهایت، اگر گیمر هستید، حتما یکی از جدیدترین تلویزیون‌های سامسونگ را تهیه کنید؛ زیرا این محصولات با رفرش‌ریت 120 هرتز و HDMI 2.1 کار می‌کنند.

تلویزیون‌های ال جی

برند ال جی برای اولین بار نمایشگرهای OLED را تولید کرد و جزو برندهای پیشرو در صنعت تولید تلویزیون است. این نمایشگرها می‌توانند پیکسل‌ها را به‌صورت خودکار خاموش و روشن کنند و رنگ مشکی منحصربه‌فردی را نشان دهند. بعضی از تلویزیون‌های ساخت این برند با نمایشگرهای LCD و LED کار می‌کنند. این محصولات زاویه دید وسیع‌تری دارند و نور بیشتری ساطع می‌کنند؛ اما نقطه ضعف آن‌ها کنتراست پایین است.

تلویزیون‌های ال جی برای اجرای بازی‌های ایکس باکس و پلی‌استیشن

اگر با برنامه‌های تلویزیونی و آنلاین ورزش می‌کنید یا می‌خواهید گیم‌های مختلف را با تلویزیون بازی کنید، تلویزیون‌های LG بهترین انتخاب خواهد بود. نمایشگرهای این تلویزیون‌ها رنگ‌ها را با کیفیتی عالی از یکدیگر تفکیک می‌کنند و آن‌ها را با کنتراست بالایی نشان می‌دهند. آخرین نکته اینکه تلویزیون‌های برند LG برای اجرای بازی‌های ویدیویی ایکس باکس و پلی‌استیشن 5 گزینه مناسبی هستند.

بررسی تلویزیون‌های سونی

تلویزیون‌های برند سونی به کیفیت بالای تصویر معروف هستند. این محصولات از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند و عملکرد هوشمندانه‌ای دارند. شما می‌توانید برنامه گوگل پلی و انواع اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی تلویزیون نصب کنید.

motion site low 1 - بهترین مارک تلویزیون در بازار ایران

تلویزیون‌های سونی برای گیمرها بسیار مناسب هستند؛ زیرا می‌توانند تصویرها و فیلم‌ها را با سرعت بالا و بدون تاخیر منتشر کنند. اگر کیفیت فیلم یا تصویری پایین باشد، تلویزیون سونی به طور خودکار کیفیت محتوا را بیشتر می‌کند. این ویژگی‌ها باعث شده است که تلویزیون‌های سونی با قیمت بالاتری به فروش برسند.

ویژگی‌های تلویزیون‌های TCL

برند تی سی ال شهرت کمی دارد؛ اما جالب است بدانید که این برند دومین برند محبوب آمریکایی است. تلویزیون‌های تی سی ال با نمایندگی شرکت مادیران در ایران به فروش می‌رسند و کیفیت بالایی دارند. نکته مهم دیگر اینکه قیمت محصولات این برند پایین‌تر از تلویزیون‌های سامسونگ و ال جی هستند. در واقع، ارزان‌ترین تلویزیون 8 بعدی جهان ساخت برند تی سی ال است و در سال 2021 وارد بازار شده است. اگر اهل گیم نیستید و برای دیدن برنامه‌های شبکه‌های مختلف به تلویزیون احتیاج دارید، محصولات برند TCL برای شما مناسب هستند.

تلویزیون‌های شیائومی

محصولات برند شیائومی نیز جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌های بازار هستند. جدیدترین مدل این برند، تلویزیون MI TV A2 است که نمایشگر 32 اینچی دارد. پنل IPS، وضوح 1366 در 767 پیکسل، سیستم عامل اندروید، ریموت کنترل هوشمند، درگاه‌های HDMI، اتصال بلوتوث و گیرنده‌های داخلی و خارجی از جمله ویژگی‌های این دستگاه هستند. شیائومی تلویزیون‌های Full HD و با کیفیت 4K هم تولید می‌کند. اگر می‌خواهید تلویزیون 43 اینچی این برند را بخرید، باید در فاصله 1.8 تا 2.5 متری بنشینید.

تلویزیون‌های جی پلاس

جی پلاس تحت حمایت شرکت مادیران است و فعالیتش را از سال 1397 شروع کرده است. تلویزیون‌های جی پلاس طول عمر بالا و خدمات پس از فروش دارند. این محصولات با کیفیت 4K کار می‌کنند و برای دیدن برنامه‌های تلویزیونی مناسب هستند. سیستم عامل این تلویزیون‌ها اندروید است؛ بنابراین، شما می‌توانید گوشی هوشمندتان را به دستگاه وصل کنید. توجه داشته باشید که امکان اتصال کنسول بازی نیز وجود دارد.

تلویزیون‌های ایکس ویژن

یکی از برندهای پرفروش در ایران، ایکس ویژن است. تلویزیون‌های ایکس ویژن هوشمند هستند و قیمت مناسبی نیز دارند. سیستم عامل اندروید، کیفیت 4K و امکان اتصال گوشی و تلویزیون از دیگر قابلیت‌های تلویزیون‌های ساخت ایکس ویژن هستند؛ همچنین، شما می‌توانید برنامه‌های مختلف را از گوگل دانلود کرده و روی تلویزیون نصب کنید.

شرایط خرید قسطی بهترین تلویزیون‌های بازار

جدیدترین روش خرید اقساطی تلویزیون، ثبت‌نام در پلتفرم‌های خرید اعتباری است. این پلتفرم‌ها در زمینه فروش اقساطی انواع کالاهای دیجیتال و تلویزیون فعالیت می‌کنند. یکی از این پلتفرم‌ها که می‌توانید بدون ضامن از آن اعتبار خرید کالا دریافت کنید، ازکی‌وام است؛ بنابراین می‌توانید به راحتی با دریافت اعتبار از ازکی‌وام، بهترین تلویزیون‌های بازار را خریداری کنید. برای ثبت‌نام، به شماره تلفن همراه احتیاج دارید. مدارک لازم برای خرید اقساطی نیز شناسنامه و چک صیادی هستند. بعد از بارگذاری مدارک و اعتبارسنجی، وام خرید تلویزیون به شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید خرید خود را شروع کنید .

منبع:  https://chikav.ir/1403/04/18/the-best-tv-brand-in-the-iranian-market/